Voi kun voittais vaikka lotossa. Tosin todennäköisempää on kai että katto tipahtaa niskaan. Oikeasti, tää kämppä on niin surkeassa kunnossa, että katon romahtaminen ei olis edes mikään ihme..

Mä oon taas jumittanut ChatRouletissa, se on vaan niin kiva. Tai ei se oikeastaan edes ole, mutta siellä vaan hilluu kun ei viitsi muutakaan tehdä. Tapasin eilenki kymmeniä kivoja ihmisiä.. Harmi vaan että ne oli kaikki toisella puolella maapalloa.

No anyways.. Näihin yhden yön juttuihin. Miten sanotaan jollekki ihmiselle "kiitos ei" sen jälkeen kun näkee ne livenä? Se on kyllä aika karua, sanoa vaan että hei ei kiitos, oot vähän liian ruma mun makuun. Mä oon aika hirveä... Mutta pitäiskö sitte muka olla niinku ei edes häiritsis? En mä kyllä pysty harrastaan seksiä ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei herätä mussa mitään muutaku oksennusrefleksin.

Enää viis päivää! Niin se aika vaan menee. No nyt sitte kunnon loppukiri.

Pitäis muuten tehdä yks lopputyö tiistaiksi. Mä en ole vielä edes päättänyt aihetta.. C'mon, pitää tsempata, kohta pääsee lomalle. Mä lupaan alottaa sen huomenna. Tai siis tehdä sen myös loppuun huomenna...