Rahatilanne on heikko. Kela jumittaa tukihakemusten käsittelyssä, eikä töiden hakeminen innosta. Koulu vie kaiken puhdin, sen vähäisenkin. Kesätyöpaikkaa ei näillä näkymin ole tiedossa. Toisaalta, silloin on enemmän aikaa hauskanpitoon... Jos vaan sitä rahaa löytyy. Tai no, onhan maailma pullollaan kaikennäköistä ilmaista kivaa..

Mulla on sitoutumiskammo, mutta ei se kuulemma haittaa kun olen vielä näin nuori. Joskus se kyllä vaikeuttaa mun elämää liiaksikin. Esimerkiksi kolmevuotisen tutkinnon suorittaminen ottaa jo todella koville. Opiskelu on tuskaa, vaikka vaihdoinkin koulua muutama kuukausi sitten. Tuntuu, että mun vapautta riistetään säännöllisen läsnäolovelvollisuuden nimissä. Jotku sanoo vaan kypsymättömäksi.

Olen harkinnut parisuhdetta. Ongelma vaan on kumppani, tarkemmin sen puute. Sanovat nirsoksi, mutta eikai sitä ketä tahansa pidä kelpuuttaa. Ehkä ajatus sitoutumisesta yhteen henkilöön on kuitenkin typerä, ottaen huomioon aiemmat yritykset. Yhden yön jutut on hyvää viihdettä, mutta välillä tuntuu että haluttais jotain muutakin. Ehkä mun oikullinen kaksosluonne ei kuitenkaan suvaitse pitkäaikaissuhteita. Johtopäätös: railakas baarielämä sopiikin siis mulle mainiosti. Sitä odotellessa...