Okei, toinen lintsauspäivä viikon sisällä alkaa mennä jo vetelehtimisen puolelle, MUTTA mun pääkoppa todellakin (taas) tarvitsi tänään tuuletusta. Muutama tunti kirjastolla autolehtien parissa, hyvä ateria Amarillossa, pari savuketta ja kolmen tunnin reggaeputki, niin olo on taas lähes opiskelukuntoinen. Koitan jaksaa pinnistellä nämä kokonaiset kolme tavallista koulupäivää ja kuus päivää kokeita, sitten voin relata. Ei kuullosta pahalta; kyllä mä pystyn tähän.

Mä oon läheisyydenkipeä. Paras hoito olis selkeästi tanssilattialla heiluminen random-tyyppien seurassa, mutta eipäs oo mahdollisuutta... Tilannetta ei hirveästi helpota tänäpäiväinen katseidenvaihto keskellä katua erään herkullisen pakkauksen kanssa. Arg, mä oon puuuutteessa! Olis vaan niin yksinkertasta mennä baariin ja pokata joku kiva, mutta -!!- Noh, odotellaan.