Mulla hieman pelottaa tää mun asenne opiskelua, tai ylipäänsä koulun suorittamista kohtaan. Mä lintsaan ihan liikaa, palautan töitä myöhässä ja oon passiivinen oppitunneilla. Oonkohan mä nyt oikeasti ansainnut elämäni ensimmäisen hylätyn tai hylättyjä kursseja tässä jaksossa? Vähän huolestuttaa, mutta hassua että mä aloin tätä miettimään vasta nyt. Kun nyt tuppaa olemaan jo hitusen liian myöhästä...

Anyways, mulla on syvällisempiäkin ongelmia. Nimittäin se, että onko musta tulossa kaupungin kiertopalkinto.. Mitä vikaa on siinä, että tykkää naida? Tuntuu että yhden yön juttujen harrastaminen on naisilta täysin evättyä toimintaa.. NO okei, ehkä jos mä tästä lähin pidättäydyn yhdessä kundissa per ilta, niin mun ei tarvi vajota pohjamutiin pohdiskelemaan mitä ihmiset musta ajattelee..

Kundeista puheenollen, urheilijatyypit on selvästi mun juttu! Tapasin sellasen jalkapalloilijahepun ja vitsit, olipa kyllä ehdottomasti paras pano ikinä. Sorry nyrkkeilijätyyppi, mut sut on ohitettu. :p Tää boxer muuten ei ilmeisesti käsitä termiä "yhden yön juttu", koska se on soittanut jo kahdesti torstain jälkeen.. Noh, ehkä mä vaan oon niin haluttava ;)